Nu lägger jag av!

Arrhhh!

Jag blir så otroligt less på mig själv vissa dagar. Idag skulle jag ha grävt ner mig i sängen och struntat i träningen. Så dåligt gick det! Typ nu-lägger-jag-av-känslor har jag och då har det med andra ord gått väldigt illa.

Klubban är det värsta jag har varit med om, den vill inte alls samarbeta utan den skickar iväg bollarna åt alla möjliga håll och kanter. Typ upp i taket,, stutsande passningar, skott på mål som är 30 meter utanför etc etc.. Jag blir sjukt jävla less så det är inte sant?!

Träning imorgon igen, är det inte bättre då så blir jag förbannad på riktigt.

Jag funderar på att öppna min travlebag-godispåse innehållande djungelvrål från taxfreen? Typ äta mig tjock på godis och sen dränka mig i duschen? Låter väl som en bra idé?


Och Miika, snart kan vi (check!) på dag 2 utan misstag. Eller? Och bio på fredag? Blir awsome!

Kommentarer
Postat av: Miika

Det här går ju som smort vettu! Inga problems alls! Bio på fredag it is!

2008-11-05 @ 22:06:14
URL: http://michailov.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0