New Design, bort med hösten..

..Och in med vintern?!

Aha! jag har pillat med min nya design i Photoshop mest hela dagen. Gjort lite här, läst lite tidning, pillat igen och surfat och... Så fick jag börja om, ta hjälp av Miika, och nu blev det såhär! Voilá!

Det är egenltigen ett stort misslyckande då det skulle bli vintrigare men nu blev det.. svart.. och.. grönt.. Iaf inte lika höstigt som det var innan but still, a failiur.

Vi fick kycklingfilé, sallad och bakad potatis i halvor till middagen idag. Det var grymt gott. Smaskens! Om jag skulle ta och duscha så jag är redo att åka in till staden sen för att träffa boysen? Kan ju vara en smart idé, eftersom jag allti lyckas vara halv-sen..?



Och nej Anna, jag skiter i Lenas inflyttningsfest, visste inte om du skulle gå och sen ska inte Miika eller robert heller gå så jag tar innebandyn istället. Det var illa, allt planerat på samma dag... As usual!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0