VSFS!

Ah jag vaknade på bästa sätt idag när jag snoozade; Athena kom i mitt rum och undrade vad det var för oväsen? Hon är nybabad, nyklippt, mjuk och gosig och när hon satte tassarna på sängen så makade jag ihop mig i min säng och lät henne hoppa upp och lägga sig brevid mig. Kram kram och gos! Hon är den mysigaste storpudeln i världen!

Jag såg dessutom att Victoria's Secret Fashion Show 2008 (VSFS) gick av stapeln i fredags i Miami med Usher som kickade igång galan. Den galan vill jag ju se, NU! Jag älskar den här galan och skulle jag få tillfälle ngn gång att se den live skulle jag ju döda för att få göra det. Det är i princip samma modeller varje år med enstaka nya stjärnskott: Heidi Klum, Miranda Kerr, Adrina Lima, Caroline Winberg(?!), Alessandra Ambrosio, Karolina Kurkova.. På bilderna såg jag ingen Gisele Bunchen men hon brukar ju vara ett givet kort så jag hoppas hon var med iår också. Tidigare år har ju bland annat Tyra Banks varit med, hon var som vanligt stunning! Och att svenska Carolin Winberg är med för 3e året i rad är status imo för på dessa visningar är det de största modellerna någonsin som har en bra attityd och lanserar sig själva på ett snyggt sätt som får möjligehetn att vara med. Keep up the good work!

VSFS är ju den största årliga modeshowen med världskända artister som kickar igång eventet: bland annat har Justin, Usher, Spicegirls, Seal, Will.I.Am, Mariah Carey hållit i underhållningen och det är supermodellernas största årliga uppdrag. Med glimten i ögat, bus och släng med håret tar sig modellerna fram i tuffa underkläder och skyhöga klackar på runway, awsome! Och vingar, både änglavingar och fjärilsvingar fick vi se i år. Och som vanligt är det Heidi Klum som glittrar och syns mest! Hon är så jävla perfekt! I love her! ;)

Jag längtar som fasen tills showen ska sändas i Sverige! Det är en "julshow" så den sänds där kring jul vilket är way to far away för att det ska kännas helt bra!

Jag såg ett klipp fråg showen på tuben och i publiken kunde jag se Eva Longoria, hehe! Kändistätt brukar det vara!



Amanda Kerr och Alessandra Ambrosio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0