Mysfredag!

Jag steg upp klockan 9 för att åka in till Umeå och myspysshoppa lite! Det var najs som fasen att strosa i stan och titta och prova kläder och jackor och allt vad det nu var. Jag hittade en "gå-bort-jacka" på Nicole för 300kr, rea på rean, det var inte dåligt. En grå kappa med hög krage. Mysigt värre!

Köpte glögg på systemet också, vi får hoppas den är god nu då.

Annars ikväll så blir det "date" framför datorn, perfekt. Vi ska spela lite wow och tjattra skit som vanligt. imorgon ska jag in till Umeå igen för att dricka glögg med anna och några andra? Blir Rex sedan, så nu måste jag välja outfit. Det är lite dresscode imorrn, "dressy".. Hahaa! Blir nog bra det!

Fikade nyss och nu sitter jag och chillar vid datorn. Ska plocka undan lite och göra "helgfint" innan jag sätter mig ner för att spela på allvar.

Ja, exakt..


Kommentarer
Postat av: annie

men du behövde ju inte köpa glögg!! de fixar vi! ta med dig annan sprit för det är inte najs att bli full på glögg, i know!!!

2008-11-28 @ 16:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0