Musiken dånar i bilen!

Jag ogillar skarpt när de gör så att man itne kan dela med sig av videos från Youtube. Iaf, The Scripts - The Man Who Can't Be Moved, jag gillar den och videon är småmysig också. Eftersom jag inte får göra en låda från Youtube här så får ni länken, check it out: The Scripts

Och när jag åkte in på jobbet imorse hörde jag Kurt Nilsen - Rise To the Occasion och jag gillar hans röst! Oja, jag ryser varje gång och nu när jag nöter på focusen när mamma och pappa är borta så drar jag upp volymen och musiken bara dånar inne i bilen. Bra sätt att hålla sig vaken också, haha! Nya Ford Fokus är en av de skönaste bilarna att köra/åka i så det finns ju inte! Men shhy! Vi säger inte att vi har buskört med den nu när de andra i familjen har varit borta...

Kurt Nilsen - Rise To the Occasion



Who's gonna make my decisions
I can't make'em on my own


Typ, eh ja, ja tack! Bestäm åt mig, snälla rara söta?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0