Luften är fri, luften är fri!

Eller snarare att lite av luften från matchen igår är rensad från skit. Idag var vi 5stycken spelare och 2 tränare och 3 "laggubbar" som var på träningen. Vi började med att snacka igenpm matchen endå och lufta våra tankar och funderingar om hur vissa spelare i laget uppför sig. Och vad kom vi fram till? Det är ofc inte acceptabelt som dom håller på och, ja jag ska inte gå in på detaljer men..

Summan på kardemumman: Bänka och låt dem lära sig en läxa att man inte kan bete sig hur som helst!

Ahhh! Tydligen har hela laget varit sura som fan och det kan jag förstå. Jag avr ju itne heller så jäkla nöjd efter matchen igår.

Vi snackade i över en timme och sista 25 minuterna spelade vi 3v3 med en tränare på liten plan. Vi vann och jag fick göra sista målet.. Wiiee!

Duschen nästa och sen borde jag sova tror jag. Jag ska in till staden imorgon.. Får la se vad jag har med mig hem.. hihihi

Kommentarer
Postat av: Miika

"Summan på kardemumman" det är ju Kjell som säger så! De va goda tider det!!

2008-11-27 @ 21:02:12
URL: http://michailov.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0