Late night running!

Ahh! gu vad trött jag blev nu då. Jag fick en fix idé på jobbet ikväll, jag var så sjukt rastlös så jag bestämde mig för att ta mig i kragen och springa en runda när jag kom hem. På jobbet har dte som vanligt gått segt segt och sen när jag inte sprang idag innan så var det som inget snack om saken.

Men jag kände mig som värsta anorexiafallet/psykstörd/träningsnarkoman/utsatt/tjuv/brottsling.. U name it, för inte fan är det normalt att springa klockan 1 på natten? svar: Nej. Så jag smög in, bytte om tyst som en mus, knöt skorna, satte upp håret, på med pannbandet, reflexvästen och ipoden och sen sprang jag iväg.

Det var mörkt, blåsigt och läskigt som fasen. Jag såg både mördare och våldtäcktsmän i buskarna, i dikena samt bakom postlådorna, i släpvagnar och i skjul. Och automatiskt börjar jag tänka på gömställen, orkar jag springa dit, är knytnäven redo för att ge någon närgången en käftsmäll ifall det skulle behövas? Typ, sen tänkte jag på vampyrer och då blev jag genast lugnare så jag skruvade upp volymen på Ipoden och kutade vidare. (Jag såg inte en enda människa eller bil på hela rundan!?)

Så nu, är jag helt slut, har käkat lite müsli med mjölk, ätit medicin, varit duktig och sitter nu och gruvar inför duschen.

Imorgon då? Hum dunno, blir nog en promenad med Athena om jag orkar typ. Sen ska jag nog spela lite dataspel och sen.. Göra mig klar för jobbet.

Haha! Just ja! Jag är i princip alltid sen till jobbet och jag går därför ganska fort genom fabriken för att komma till omklädningsrummet. Idag hade jag dessutom sneakers på mig och jag lyckades väl skrämma slag på ex antal byggarbetare när jag dyker upp bakom pelare och dörrar i rasande fart. Jag ser riktigt hur deras ögonbryn skjuter upp i höjden när de slår handen för hjärtat och hoppar 3 meter baklänges för att de vill undvika att vi ska krocka så jag inte skulle ligga och sprattla på golvet. Haha!

Aja, duschen nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0