late night.. again..

Jag är hopplös helt enkelt.

Jag tog på mig att gå ut med Athena imorgon, så jag måste typ upp tidigt för att hinna med allt innan fikat med Lowe. Suck! Jag hatar att gå upp tidigt, haha! Eller tidigt och tidigt, klockan 9, betydligt senare än klockan 04.25 som det blir nästa vecka.. Jag gruvar mig redan, faktiskt. Men först, en underbar helg väntar!

Och jag taggar jullov redan! wooho! Jag kommer att vara ledig i minst 19 dagar, jag tar ju garanterat ledigt de två dagarna före jul då vi endå inte ska ha någon produktion. It´s awsome! Jag funderar på att vara ledig några dagar efteråt också, men jag får se helt enkelt. Börjar igen onsdagen den 9e januari efter ledigheten.. Hihi! Bortskämd? oja! Jag hoppas också att företaget slänger ut all jävla minustid de har att ta ut innan jag får sparken för det skulle verkligen vara underbart. Om de inte gör det så kommer jag nog vara ledig en hel del tror jag, om jag inte ska ta ut tid i pengar.. Jag får fundera lite på det där..

MEN! Det värsta är att när vi går ner på 2skift och alla visstidare slutar på nya maindeck (line) så kommer det saknas folk där och vi har ett överflöd som heter duga.. Gissa vars jag kommer att hamna då? Mhmm, line, garanterat. På tvåskift, jag skjuter mig själv då tror jag. Men men det blir efter jul där och i 3 månader ska jag väl kunna stå ut? Vi ser väl..

Den 25e kommer varslingslistan ut också, det har jag kanske sagt redan? Vi väntar med spänning.

Aja, sängen nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0