Lata Söndag!

Idag blir dte nog att lata sig hela dagen. Jag hade tänkt att ge mig ut och springa men nu när jag tänker efter så är dte inte en sån bra idé. Jag har ju träning måndag till torsdag och ev match på fredag eller lördag. Och jag orkar inte ha kramp i vaderna för att jag har tränat för mycket i veckan, som jag hade förra veckan. Det var faktiskt rätt så drygt.

Jag har fått en rolig bok, och brorsan har dessutom laddat hem 3 avsnitt av Vampire Knights med Yuki och Zero. Det ska bli spännande för jag hörde hur brorsan satt och asgarvade och skrek-skrattade på sitt lilla speciella vis för att han tycker det är så roligt. Det får bli ett sånt avsnitt nu!


Och jag leker som aldrig förr i ps! Jag har världens snyggaste penslar som jag grejjar med. Igår var jag lite trött för att bilden skulle bli bra men den blev rätt uff endå. Jag ska fixa till den idag och göra om den men fortfarande på samma stil. Sen tycker jag det är nice att Miika har börjat med så jag har ngn att "leka" med..! Hihi hi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0