Lagfest!

Wosh! Jag säger då bara det!

Jag vet inte hur många vi var, men vi var nästan alla ur laget, det var bara 1 tjej som hade feber och sen 2 vindelbor som itne kom till festen tror jag. Vi var på västerslätt, drack lite alkohol och lekte lekar. Det var najs som fasen faktiskt.

Däremot var jag ett fail och vodka är ingen höjdare vill jag lova!

Iaf, vi beslöt oss för att gå in på stan och se om vi kom in på krogen, vi hade ju 3 tjejer som inte var fyllda 20år och pjtaa. Det tråkiga var att nästan alla inte kunde tänka sig att "Offra" en utekväll och hänga på O'Learys istälelt för på Rex, ursäkten avr att "alla våra kompisar hänger på Rex".. Okej, men lagfest flickor? Borde vi inte gå där alla kommer in? Så det blev jag, Frida, Anna och Jenny som drog på Olles och partajade loss. Jag träffade Lowe också!

Och en gammal kompis till min brorsa, som förövrigt är ett svin. Inte min bror då, utan han ex-kompis. Usch! Iaf så skulle vi pka hem med Fridas ex och med oss skulle den här kompisen och ett av Fridas strul, snygg, ja tack! Lite för ung, dock. Tur det! Ehh ja, det var skumt. Jag var dessutom så jävla snusfull så jag visste knappt vad jag höll på med. Och jag gjorde mitt livs första riktiga fyllesamtal.. Ah, pinsamt. Its never gonna happen again säger jag ju bara. Tur jag inte kläckte ur mig ngt dumt, phew!

Såå, det var väl allt tror jag, kvällen var supernice iaf! Men snälla nån, lura inte i mig snus..! usch, jag blir ju aldeles skakis av det.. ! Ahhh!

Nej back to WotLK, slöspelar lite idag. Är lite bakis men det säger vi inte högt!


Men shit, jag är beroende vilket är imo ganska farligt..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0