Kyla!

Ja idag har jag haft fryspinne-looken på jobbet. Det har varit kallt och jävligt i fabriken idag och jag hatar verkligen att frysa. Det finns inget värre än att gå runt på jobbet och känna hur kylan tränger in i märg och ben och jag blir stel som en pinne och pratar knappt med någon. Vad gör jag egenltigen i Sverige på vintern?! ahh ge mig 30 grader varmt, en stor sol och ett varmt hav att bada i..! Fast.. snö är la nice det med! Kanonerna har sprutat för fullt hela helgen så nu är nederdelen av backen färdig. Den öppnar kasnke innan jul iår, vem vet?

Sen här jag jevulskt ont i min axel idag, och utsidan av knäet. Innebandyns fel, helt klart. KALLT!

Det har också snöat hela dagen idag, gu se fint!


Haha! Hur mycket kostar du då Abrizz? =P

Kommentarer
Postat av: Abrizz

haha!

Jag brukar kosta runt 500kr om dagen men du kan få en free trail! Du får åka med mig gratis en gång sen om du gillar det så slipper du betala!

Låtar det som en bra deal?!



(HAHAHAHAHAHA :D)

2008-11-24 @ 20:58:24
URL: http://abrizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0