Kär?

Det är väl att ta i men jag är inne i en period i livet då jag är sjukt glad. Jag har varit hur glad som helst och sprallig som attan i några veckor nu. Brorsan tycker att jag är olagligt glad...! Men det gillar jag!

Imorgon kommer mamma. pappa och syster hem från Gran Canaria, då ska vi se hur bruna dom kommer att vara då! De är nämligen äckliga på att bli bruna, suck! Fusk, äckligt! Och det innebär att jag itne kan snatta focusen heller för brorsan ska hämta dem på flyget.

Nu är jag grymt sen i säng, jag ska upp om 5½ timme men för lite sömn har jag hittills inte dött av. Kanske  gör jag det imorgon bara för att jag säger såhär? Dam dam dam daaaaam!

Nu höll jag dessutom på att förskriva mig...! Gjorde inte det så ni kan andas ut. Annars kan det lätt bli en massa konstiga ideér!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0