Jag trillade dit!

Efter mer än 2.½ år på Volvo har jag trillat dit och drack kaffe igår på jobbet för att hålla mig vaken. Jag har endast druckit kaffe en gång innan och det var en jättekall dag när vi åkte snowboard ute i en snöstorm. Men jag ska inte lära mig att dricka kaffe, då är jag körd!

Jag sov som en klubbad säl till 14.30, vaknade av larmet, steg upp och hittade mitt spel, Wrath of the Lich King på bordet! Whahaha! Mamma stod och bakade och utbrast: Jag fick panik, jag såg bara ditt spel! Mitt spel kom direkt till brevlådan medan hennes och brorsans kom på avi.. Hihi!

Annars har natten varit lugn. Vilda gissningar rullar runt volvo nu om att de kommer att permitera oss från nattskiftet nu innan jul, dvs vara hemma med betalning för vi gör ju inge nytta alls på natten nästan. Nästan.

Nu ska jag ta och ladda in spelet, imorgon smäller det ju! Jag är grymt taggad ska ni veta! Medan det laddar ska jag städa så jag har gjort det inför helgen..! Hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0