Jag är redo!

Bring it on!!!

Comon! Snow snow snow!


Jag och Lowe tog en fika på byn idag, det var sjukt nice att umgås lite, det var länge sen sist. Vi satt där och snackade lite skit och luftade USA, skola och allt det där. Jag är taggad på att han är taggad på USA, skumt, jag vet. Och sen! Min hjälm hade kommit till 360´Norr!! Wosh! Vi åkte dit efter fikat och han fick smakråda, den blev svart. Jag hade ju med mig gogglarna så jag kunde se vilken som blev snyggast till hjälmen. Hihi!

Efter det blev det Ica, jag handlade en massa frukt inför kvällens fruktsallad, oh så gott det ska bli! Sen.. ja, nu är jag hemma igen. Jag har nyss tagit av mig min outfit inför skid/snowboardsäsongen 08/09 och den blir som följer:

Twintips: K2s parkskida 08 och K2s all aroundskida silencer 07
Pjäxor: Blåa Technica
Byxor: Gula DC och svarta Extreme (shysst häng på båda ofc!)
Jacka: Röd A-Tec, min svarta Extreme eller den rosa warp.
Hjäm: Svart Smith med skärm
Goggel: Smith, vita med fräcka bågar

Så jag är hur taggad som helst! Strålande glad och mamma sa: Emelie, du är lite konstig. Du har ALLTID lagt ner mycket pengar på din outfit i backen, betydligt mer där än på vanliga kläder. Det är sant, det är så, kommer alltid vara så, så länge som jag är intresserad. När jag gick på snowboardgym bodde jag ju i de kläderna så det var ju viktigt att känna sig bekväm. Och nu kan jag inte sluta, jag har aldrig haft en sån tuff aoutfit som i år tror jag.

Want to Buy a friend who wanna go skiing/snowboarding with me!

Jag fick lov att ta av mig alla snowboardkläderna nu, det blev en aningen varmt faktiskt. Men jag väntar bara på att pappa ska komma hem så ska jag ta på mig allt igen och gå mannekäng, igen! Wooho! (jag vet jag är störd och mongo och allt det där men jag är extremt jävla glad!!)

Kommentarer
Postat av: Miika

Bild på outfiten?

2008-11-21 @ 18:14:58
URL: http://michailov.wordpress.com/
Postat av: Abrizz

Buuuy meeeee!

I'm not that expensive :]

2008-11-24 @ 04:42:28
URL: http://abrizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0