Jag är ett stor misslyckande!

Jag hade planerat att ta systemet¨efter matchen. Och vad hände tror ni då? Exakt, systemet har ju bara öppet till 13.00, jag trodde det var öppet till 16..!

Så nu får jag skrapa ihop vad vi har här hemma, dvs min 1/4 Baylies, 2 cider ur kylskåpet, jag har några mini-flaskor med vodka, mamma hade ngn vodka så vi får ju se vad som händer. Fett drygt iaf! Haha! Jag är ett faaaail! Hade tänkt att köpa snus, men det slutade jag bort, haha! Får väl tigga till mig en snus ikväll ifall det skulle behövas..! Ja jag blir snusfull ja, så är det när man inte är snusare, cheers!

Men det blir säkert bra, allt löser sig. Däremot vet jag itne vad jag ska ha på mig eller hur jag ska göra med håret osv. Vi ska snart äta iaf för mamma och pappa skulle på ngn konsert-grej i stan, och bland annat se Tomas Dileva?! Han fick dom tydligen på köpet, det var ngn annan artist de skulle se.. Säkert! säger jag, Whahaha! Så då blir ju middagen överstökad rätt så fort och sen är det bara att välja kläder, frisyr och allt det där. Jag tror jag har en aning men vi får se..!

Matchen då? Jag fick ju den viktiga uppgiften att sitta i sekritariatet på div3s match och jag trodde jag skulle få sitta med en mossig pappa eller ngt men suprise! Veronica var det, vi spelar ihop i div1 och hon är shysst, Susanes syrra. Så vi hade musik och grejer så det var imba. matchen slutade med förlust 2-9 mot gimonäs och varken vännäs eller gimonäs var bra. Jag hade varit så arg om jag hade spelat så det avr tur jag spelade igår..!

Eh ja, cheers m8s!

Kommentarer
Postat av: Robert

Inget dumt om Tomas. Han är sjukt bra live

2008-11-15 @ 20:50:16
Postat av: Miika

Har svårt å tro på det Robert skriver men...

2008-11-15 @ 22:42:20
URL: http://michailov.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0