Inbundna norrlänningar?

Är vi så?
Inbundna? Vi kramas inte och vi står mest stilla och är tysta? Vi säger inte så mycket utan tar det mera laidback och låter tankarna sköta jobbet åt oss
?


Eh "ok", det kan väl vara så. Men att smålänningar kramas mest och har sig..? haha!

Iaf enligt en undersökning som röda korset hade gjort enligt.. erhmm.. P1 på radion när jag åkte hem från jobbet. "okej" säger vi och drar ett streck över det hela.

Jag har nyss vaknat upp ur en skön eftermiddags-tupplur så jag är hur seg som helst. Men det behövdes efter dagens så kallade arbete. det saknades material på monteringen idag så vi gjorde typ ingenting eftersom det blev stopp i hela produktionen och det surras om att nattskiftet nästa vecka ska ställas in för att de vill testa ifall de klarar att göra vad de ska på endast 2 skift. Jag jobbar ju natt till veckan.. Amagad..! Hur blir det nu då?

Och snart är det match! Jag håller på att packa förfullt och ska strax börja sätta upp håret och byta om. Jag ska vara hos Vonka vid 18 där så jag måste typ gå hemifrån 10 minuter i vilket gör att jag egentligen är sen..

Tagga tagga TAGGA jävul!


Och helgen ser ut att bli sweet! Det gillar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0