Imorgon smäller det mot Iksu ungdom!

Jag är så jäkla taggad trots att jag är halt och lytt men vad fan spelar det för roll?! Vi ska krossa dem!

Och enligt papperna så har Iksu elitserien skrivit över en hel femma på Iksu ungdom så att de kan spela mot oss imorgon kväll.. Är de rädda för att förlora mot oss (trots att vi har haft så dåliga resultat nu på slutet) eller vad är det frågan om? Lite . pjtaa, busigt är det, men vi har ju alltid spelat sjukt bra mot "bättre" lag så detta ska bli riktigt roligt. Imorgon ska vi vända våran lilla negativa trend och vinna matchen, vi spelar alltid "hatmatcher" mot Iksu så detta ska bli spännande!

Sist vi spelade mot ett elitserielag så var det IBK Dalen för några veckor sedan och då var vi grymt bra. Vi har kapaciteten att spela bra och vi kommer att göra det imorgon, det känns som det. Alla var sjukt laddade och så länge vi inte blir för överladdade imorgon utan att vi kan slappna av och spela just avslappnat kommer detta att gå som på räls.

Matchen är klockan 20,00 på Iksu Center och det är väldigt sent. Matchen spelas ju i effektiv tid så en match tar ju ca 2 timmar, och sen innan jag är hemma då är klockan runt 23.. Och så ska jag stiga upp 04.30 på torsdag morgon.. Blir erhmm.. Kul..

Men allt för sporten eller vad säger ni?!

Duschen nästa, nu är jag sen. God natt och wish me luck tomorrow!

Kommentarer
Postat av: Brizzy!

Lycka till på matchen!

Hoppas ni krossar dom, måste älska ha matcher :P

2008-11-25 @ 23:21:16
URL: http://abrizz.blogg.se/
Postat av: Alina

Godnatt! :)

2008-11-25 @ 23:23:45
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0