Heroes!

Oj shit!
Jag tror aldrig jag har varit såhär upprörd över Heroes. På 2 avsnitt, s3, avsnitt 6och 7, har verkligen allt hänt. Och då menar jag ALLT! Jag vill inte spoila något men alltså. Never trust a dad who has been dead for over a year, how hard can that be?!

De goda förlorar allt, folk dör som flugor, de märkligaste kombinationerna av onda/goda sammarbetar, och övertalningsförmågan som fäderna har i den här serien är fan sickt! Jag skulle aldrig lita på min pappa om det visade sig att han gjort/gör onda handlingar hela tiden eller om han plötsligt återvänder från de döda. Kom igen nu!

Aja, andas, andas. Och min Adam Monroe dog, Peter har tappat sina krafter, Elle är ju vimsig i kulan, Sylar pendlar konstant mellan att vara god och ond och Suresh är ju jätteläskig..! Ja det blev lite spoiler.. he he he!

Ska fixa något att äta och sen sova.

Jag drömde det sjukaste inatt, ever! Anna, pappa, Miika, jag, Fredrik och Johan var med. Sjuk jävla dröm som innehöll ondska, romantik, porr (?!, Anna, du igen! ;)), galenskap och död, en hårfön också, dont ask me why? Jag kom ihåg den perfekt imorse men när jag var ute med Athena så flöt den bort i ett virrvarr av tankar. Kan vara den otroligt snygga rökgråa hästen vi träffade på på promenaden som gjorde att jag tappade bort mig helt...

 

Kommentarer
Postat av: Miika

Lite spoiler ja... minst sagt!

2008-11-02 @ 22:28:36
URL: http://michailov.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0