Fusk?

Idag på jobbet, återigen. sjukt trött.

Sov på lunchen, jag och Lovisa halvlåg över bordet i fikarummet och dregglade lite på bordet när ingen såg.

Imorse när jag skulle in till jobbet skulle jag ta min bil eftersom brorsan skulle ha focusen och hömta la familia på flyget på eftermiddagen. Men när jag skulle starta min bil imorse vägrade den att starta?! Jag fick panik eftersom jag var redan sen, as usual så jag fick springa in, hämta nya nycklar och ta fokusen. Skitbiiiil!

Eftersom jag lämnade brosan utan bil fick jag lov att stanna i staden för att hämta upp la familia som skulle komma med flyget 15.40. Flyget som var försenat med en halvtimme så jag fick sitta på flygplatsen i 1½ timme innan jag äntligen fick kontakt med mamma, pappa och syster. Och så de var bruna! Fusk! Jag vill också vara bruuuun!

Och nu är jag sen till träningen också, grejt! I love my life!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0