Full fart mot helgen!

Idag klockan 14.30 när jag stämplade ut (fast idag gjorde jag inte det utan smet hem tidigare, chefen är på kurs!) så hade jag jobbat klart den här veckan. Sjukt nice att bara jobba 4-dagars veckor fram till jul, det är inte illa om jag säger det.

Imorgon ska jag ringa frisören, personalkontoret på jobbet, shoppa farsdagspresent och så ta en redig sovmorgon. Finns inget mysigare än att sova lite längre på morgonen. Måte också boka spelet..!

Och! Jag vet att detta är tidigt, men nyår? Jag fick skrämselhicka idag?

Trött som fasen är jag också. Suck!

I helgen då? Det blir det bio imorgon, match lördag, softa på lördagkväll och sen söndag vet jag inte? Nästa helg är det lagfest, perfekt! Det ska bli roligt imo! Ska smutta lite alkohol-ish på lördagkväll tror jag, smaskens! Springa på söndag blir den nog ifall benen håller. Måste komma tillbaka till min form igen..!


Och! Jävlar vilken snygging jag såg idag: perfekt hy, håret, kläderna, kroppen...! /dreggel

Kommentarer
Postat av: annie

äre lagfest på fredagen?! blir det en tvådagars?! ;)

(appropå lenas inflyttnings :) )

2008-11-07 @ 16:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0