Freezing cold!

Detta är sjukt! Det är så kallt ioch dragit på jobbet att till och med gubbarna klagar. Och då är det hemskt! jag satt och försökte hålla värmen i mitt blåställ och underställ med näsan djupt begraven innanför kragen på jackan. Jag somnade sittandes, huttrandes och smått förbannad över att det ska vara så här kallt!! Inte ens när man svetsar går dte att få upp värmen, tragiskt! Nej tänk om man kunde få övervintra på måleriet bland värmen i ugnarna där? Det hade varit ngt!

Ja, och protesttåg på lördag? ehh nej!

Det var ngt viktigt jag hade tänkt att berätta. Glömde bort det, aja, det komemr väl tillbaka så småning om kanske.

Annars så har jag haft min första stora sladd med auidin idag. Jag kände hur bilen fick sladd ut ur en kurva och jag kan ju inte hålla mig utan gasar på och håller ratten stadigt vilket resulterar i en fet sladd, hihi! Jag älskar vintern!!

Jag sitter och äter farmors nybakta saffransbullar och det är huuur goda som helst! Smaskens!


Miika, jag visste att du inte skulle förstå, men att skriva det 3 ggr är väl att ta i? ;) Sen så, ja vikingarna var kanske veka någon dag och hade ont emellanåt, vi kör på den!

Och Brizzy, vi får la slå till en dag och se vad du går för i backen..! haha

Kommentarer
Postat av: Abrizz/brizzy!

Vinter + bil = awesome!

Vinter + slalom = ÄGANDE!



JA det tycker jag att vi ska göra :)

får jag visa mina skills på skidorna ;P

2008-11-25 @ 16:57:00
URL: http://abrizz.blogg.se/
Postat av: Miika

Haha blev det tre? Trodde det bara blev två kommentarer. Va iaf blogg.se som fucka upp sig, därav alla kommentarer. :)

2008-11-25 @ 17:12:54
URL: http://michailov.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0