For a living planet!

Lekte i photoshop med lite bilder och vips hade jag en fin liten bild som skulle passa till WWF så jag snodde deras "line" och la in den i bilden. Jag har funderat många ggr på att adoptera ett utrotningshotat djur men mamma skulle ju få spader och tycka att människor är mer värda. Sant ofc, men på något sätt känns det som om djuren kommer att dö ut och inte människorna ifall ni hänger med i mina snirkliga tankebanor?

Sen om ni har tid och tycker det är facinerande med naturfilmer så spana in Planet Earth-serien i 5 delar som gavs ut i samarbete med Expressen (eller Aftonbladet) tidigare i år när miljödebatten och den globala uppvärmningen var som mest i fokus. Hur bra filmer som helst och de tar verkligen upp de olika problemen naturen står inför och visar otroligt vackra scener som den med isbjörnsungarna! Gosh! Tears in my eyes.


Och still, inget svar. Svara i telefonjäveln nån gång då! arrgghhh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0