Fail!

Haha! lol på mitt förra inlägg, det avr bedrövligt dåligt skrivet och vilket hafsigt jobb det blev på slutet där.

Iaf, jag hamnade nämligen i en raid i WoW som jag inte kunde tacka nej till. Jag äger på healingen där så jag är grymt nöjd, haha!

Jag och brorsan åt ris, grillad kyckling och café de paris till det. Smaskens! Jag är stel som en pinne, mina muskler är förkorta överallt, framförallt vader och framsida lår. Tack Lisen som masserade mina vader i periodpauserna, annars hade jag nog inte överlevt matchen igenom tror jag. Det var nära på kramp efter varje rush men det gick fint endå. Jag spelade endå hyffsat med tanke på att jag inte spelat på 4a veckor.

Och jag har kläder överallt, inte diskat och diskmaskinen är full.. Suck! Jag orkar inte nu iaf..

/cheers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0