Elitfemman knäckte oss!

Vi spelade mot Iksu Ungdom idag och som jag berättade igår så hade Iksu plockat ner en hel femma från elitserien för att spela mot oss ikväll. Det innebar alltså att en av Iksu Ungdoms femmor fick inte ens vara med på bänken idag, jag hade varit störtförbannad om det hade hänt mig.

I alla fall vi började väldigt bra och spelade 0-0 i första perioden men sen kom Iksus Elitseriefemma igång och ja, bra spelare gör mål. De gjorde 5/6 spelmål och vi förlorade matchen med 3-7, varav ett av deras mål var en straff. De hade imo många turmål men bra spelare har flyt, det går itne att förneka.

Men det känns lite wierd att de behöver plocka ner en femma från elitserien för att spela mot oss när matchen egentligen inte gäller så mycket och samtdigt lite tråkigt för utan dem hade matchen sett mycket annorlunda ut.

Och jag såg Anna och hennes söta bf, han har en bra stil den där karln! Och pappa kom och såg matchen också, det är ordning på honom. Lovisa såg jag itne men hon satt nog där någonstans hon med.

Men jag blir lite förbannad på vissa spelare och våra tränare i mitt lag också. Förra matchen hade vi en spelare som käftade till sig en 2+2 min utvisning, hon skrek rakt ut till dommarna(!?) och idag fcik hon en 2+10 minuter pga osportsligt uppträdande. Det måste ju pratas ut om, vi kan ju förlora matcher på sånt där!! Och sen står våra tränare och skriker åt varandra under matchen för att de är oense och sen käftar hon också. Bah! Jag blir seriöst galen på sånt där.

Och jag älskar deras parkettgolv! Jag var helt okej idag, min bästa match på länge så jag är hyffsat nöjd där faktiskt.

Men, när vi möter dem hemma så knäcker vi dem!

Sängen nästa, jag ska ju upp om.. 5½ timme och det är jag som kör! Dryyygt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0