Det var en aningen.. galet!

Jag drömde om att bli väckt men jag trodde att klockan ringde upprepade ggr så jag tryckte bara av dig. Sen när jag vaknade på riktigt var jag tvungen att kolla att det inte hade hänt..! haha!

Jag har ju missat att berätta om en dröm jag har haft. Jag packade hela jackfickan full med hårspännen och sen när jag skulle lägga i mitt sista ramlade dom ut på golvet och växte.. och växte.. När jag skulle lägga tillbaka dem så rymdes dem inte i min ficka längre. Jag blev upprörd som attan eftersom hårspännen är hårdvaluta, de försvinner jämt! Så jag stod där och försökte trycka ner dem i fickan..

Och vad ska jag säga? Ja mina ritualer innan match är ju lite fuckade nu. Jag måste kämpa lite för att komma ikapp, hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0