Dålig träning!

Jag har faktiskt lika gärna kunnat stanna hemma framför datorn för idag gick det hell käpprätt åt helvette!!!

Jag blir så sur, så less och så förbannad. Kroppen fungerar inte, hjärnan var dimmig och blicken ofokuserad. Jag vänder om dygnet från nattsvängen till vanlig dygnsrymt och det är lite jobbigt faktiskt. Sen är krooppen helt slut, benen är jättetunga och min högra handled har fått en smäll och blir lite öm när jag skjuter?! Överansträngd wtf lixom!? comon!

Berra började att säga något om att han ville att jag skulle spela med dom men sen glömde han bort sig och jag var sur så jag orkade inte ta upp det igen.

Så ingen a-lagsmatch imorrn, tack tack! Jag är verkligen inne i ett oflyt nu så dte blir najs med div3 på lördag. Kanon!

Duschen nästa, och sen lite World of Warcraft! Jag älskar det! Och hur kan människor INTE förstå att det är socialare än att titta på TV? De klagar på att ungdommar sitter vid datorn och spelar och att de är ososiala erimiter typ. De har inte spelat WoW! Jag blev nästan sur för de förstår verkligen inte att man har kompisar som spelar och bara för att man itne sitter ansikte mot ansikte så betyder det inte att de inte finns eller att man är osocial. Vi hade värsta fighten om det på jobbet inatt, sickt! Jag anser att det är exakt samma sak som att sitta vid tv:n som vid datorn, det är mera socialt vid datorn..! Arrggh! Men, ja, de blev typ förbannade på mig. Det var lite roligt. Hihi

Okej, jag är lack atm! Duschen nu, skrubba bort lite elaka känslor och sen spela gärnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0