Dålig sömn!

usch!

Jag sov verkligen dåligt idag! Först somnade jag itne fören vid 07.30 någonting sådant för att sedan vakna redan 11.30 av något som small?! Steg upp för att titta vad det var men såg inget skumt så jag gick tillbaka till sängen för att sova lite till. Jag somnade fort men redan 12.40 ringde mobilen.. Suck! Det var banken så nu har jag bokat in en tid för att prata om mina pensionsfonder nästa vecka. Det blir iofs kanon, man ska börja tidigt. Det är seriöst ngt fel på mig nuförtiden, dels har jag slutat att vara sen sen tänker jag nu flera år frammåt. Nu är dte bara att ta tag i skola/program så är jag fan i mig bäst!

Lite synd att hon råkade pricka in att jag sov, för efter det kunde jag ju inte sova. Låg i sängen 1 timme och bara drog mig och sen gick jag upp och fann att huset är tomt.. Ehh.. Pappa sover hos farmor då han jobbar natt men vart är brorsan då? Aja.

Sen luktar head&shoulders blåa shampoo/balsam, classic clean, hur gott som helst! Lovisa börjar nästan dreggla varje gång jag tvättar håret på jobbet..! haha! Jag har ju inte dyrschampoo på jobbet om ni trodde det, något mått får det vara men som sagt, lukten på h&s shampoot..!

Nu ska jag baske mig ta och göra ngt vettigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0