Chris Brown räddar kvällen!

Idag, eller jag menar ikväll, när jag har jobbat har jag haft så tråkigt.

Men klockan 20-ish spelade min Ipod upp Chris Brown - I wanna be och resten av kvällen hade jag den på repeat och gick loss i fantasin. Det var hur roligt som helst!

Har jag förresten berättat att de har startat snökanonerna och planerar att spruta hela helgen?!

Och det pågår förhandlingar om de 2 dagarna före julafton för vi ska inte ha någon produktion och ev ska vi få dessa 2 dagar av företaget. Alltså, vara hemma med full betalning..! Wosh! Hoppas dte blir så för i så fall är jag ledig i hela.. 19 dagar.. Typ jullov, exakt som man har när man är liten!

Svammel svammel, men här bjuder jag på Chris Brown iaf. Dessvärre är musikvideon inte klar än, suck, så detta är väl ett ihopplock av ngt fan.. Men enjoy!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0