"Bra" uppladdning jag fick...

Suck!

Jag satt hemma vid datorn 17.50, då ringer Emelie och undrar om jag inte ska komma till matchen? Jag sa bara: nej det tror jag inte, jag har ju egen match imorgon? Det visade sig att Berra hade glömt att säg att jag skulle spela match och han antog att jag förstod att jag skulle spela matchen med A-laget ikväll. Hur fasen kan han anta det när han vet att jag har match imorgon?

Ås jag fick ju sätta upp håret i en rasande far, slänga på mig kläderna, packa ihop alla grejer på och vilken tud det var att jag hade ätit middag innan! Jag kom iaf iväg efter 13 minuter hemma, det avr det snabbaste någonsin från min sida. Jag var i princip stressad hela uppvärmningen men det gick över innan matchstarten, tack och lov för det! Tjejerna tyckte det var grymt bra att jag kom och även fast Berra gav mig en känga för att jag inte frågat om jag skulle spela så stod flickorna på min sida, det är hans ansvar då han vet att förhållandet mellan de båda lagen är ansträngt. Jag kommer aldrig att tigga om att få spela match, sån är jag bara inte. Han mummlade ngt om att han var otydlig igår? Han sa inte ett skit om det så. Tur jag var hemma kan jag ju säga!

Matchen då? Vi spelade mot serien 2an RIG, ett av sveriges riksinnebandygymnasium och de var bra. Vi var också bra men de hade jävulska skott och när forwards kom fel i försvaret dundrade backarna in skott på mål och gjorde mål framförallt. Vi förlorade slutligen med 2-8 vilket är ganska missvisande då vi var bra och hade många chanser vi också. Men grejen är där de gör mål och får sina skott på mål så skjuter vi utanför och så gör vi ju inga mål.

Och ja, jag är helt slut nu, svetten rinner i floder och mina knän som jag fick några rapp över är typ röda, och min fot är typ blå efter att jag sprang rakt in i sargen med en tjej efter mig. DET var en höjdare vill jag lova!

Och min kära morsa dissar mig för WoW, DET känns ju lagomt roligt och sen förväntar hon sig att jag ska vara intresserad av hennes leveling?! Eh nej tack /pass på det! Tur det är ordning på min kära fader!

Duschen nästa, sen ska jag få lite sprit av pappsen, perfekt avslutning på en bra fredag även fast vi förlorade matchen. Men det var grymt roligt att spela och jag gjorde en bra match, awsome!

Lagfest imorgon! Jag är sjukt taggad, måste hinna på systemet sen..! hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0