Bolljävel!

studs-studs-studs-mål-studs-studs-felpass-studs-mål-pp-studs-studs-mål-studs-felpass-studs-studs-studs-felpass-mål-studs-studs-STUDS!-studs-studs-studs-mål-studs-studs-felpass-studs-mål-pp-studs-studs-mål-studs-felpass-studs-studs-studs-studs-studs-studs-mål-studs-studs-felpass-studs-mål-pp-studs-studs-mål-studs-felpass-studs-studs-studs-felpass-mål-studs-studs-STUDS!-studs-mål-studs-studs

And on and on and on and on.


Vi förlorade matchen mot det förmodade topplaget Skelefteå med, ja blev det 0-7? Det var en jävla grismatch från början till slut där vi förlorar 80% av alla närkamper, bollen studsar fel, domarna är helt emot oss och vi blir stressade och felpassar och de får göra mål. Jag har aldrig sett en sån här total kollaps av Vännäs Damer tidigare men idag var det nästan alla som var ovän med bollen. Vi fick inte med oss bollen över planen och fick vi mot all förmodan det så blåste domarna och gav Skelefteå frislag. Vi backar hade ingen hjälp av forwards/center heller utan vi mötte en mur av spelare att ta oss igenom varje gång och det skapade ju lite panik. Men det är bara att bryta ihop och komma igen som det så vackert heter. Men matchen var verkligen ja, den är bara att glömma!

Jag fick starta i 3e femman och vi gjorde kanske 5-6 byten max i första perioden men jag lyckades övertyga tränarna om att jag var på G så inför andra fick jag hoppa in i vår 2a femma och en annan back fick gå ner i 3e. Likadant i 3 perioden, jag fick stanna kvar i 2a femman och en annan back fick kliva ner i 3e femman.. Hihi! Det var hur najs som helst, det visar att jag kan ta en plats i laget. Jag var bara inne på 2mål också så det var najs som fasen att vi inte släppte in så många mål när jag var inne på planen. I övrigt var jag ganska seg faktiskt, men det märktes tydligen inte så det var ju kanon.

Nu ska jag ta och duscha och sen ta och hjälpa mamma med maten, vi ska äta taccos idag! Smaskens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0