Blossas 08 - glögg inget för mig!

Igår var premiären för mig då det gäller att dricka glögg med alkohol i. Anna hade köpt Blossas 08-glögg som i år innehöll blåbär och jag kan säga att det var ju ingen höjdare alls. Starkvinsglögg med 15%, hurrr...! Och jag hade köpt Dufvenkrooks glögg som hade fått bra betyg av alla tidgningar men likväl så smakade det inte gott. På grund av alkoholen jag erkänner, jag tycker bäst om Blossas 2% som du kan köpa på Ica. Den är fantastiskt god med nötter och russin. Vi hade också pepparkakor och lussebullar så det var mer myspysfika än förfest! Haha!


I alla fall så tog jag min svarta korta klänning på mig, Sofia hade sin svarta och Anna hade sin svarta klänning på sig, det var en aningen.. synkat ja..! Haha! Vi tog bussen ner på Rex där vi dansade loss och umgick med Annas bf's och hans kompisar, sjukt kul. Lena fick sig ett ragg hem, underbart kul! Det var nog bara jag som åkte hem hem, sjukt härligt faktiskt! Pappa kom nämligen och hämtade mig, han är bäst i hela världen! Så jag slapp åka bussen hem som tar typ 1 timme att åka och sen en 30 minuter att gå hem också från bussen. Men nu, perfekt!

Vaknade runt 9där av att jag itne kunde andas, det är en aningen läskigt faktiskt!

Och det snöar och snöar, hur underbart är inte det?!

Och St:Anton i Januari? Jag hoppas och vill ta ledigt i 3-4 veckor eller ngt sådant..! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0