Awsome Emmii!

Nu börjar det likna något igen! Idag tränade vi ihop med a-laget och jag gjorde inte så bra ifrån mig tyckte jag eftersom jag inte tränat på 4 veckor (Förutom match i lördags) så jag var rostig som fasen. MEN! Jag fick beröm som aldrig förr av tränarna och det tackar jag för.

Mina tränare var dessvärre inte så glada för jag blev "värvad" framför deras ögon av a-lagstränarna.. Men det borde dom ha listat ut vid det här laget tycker jag. Jag ska i alla fall ställa in mig på en DM match med A-laget imorgon mot IBK Dalen som spelar i elitserien...! Jag är så otroligt taggad så det finns ju inte, vi har spelat mot dem flera ggr tidigare och vi brukar hålla hyffsade steg med dem faktiskt. Iår har Dalen dessvärre spelat bra i elitserien men Vännäs har även lirat kanon i div 1. Så är vi taggade imorgon kommer det att bli en sjukt rolig match! Och hemmamatch dessutom!

Det är inte 100% att jag ska spela men jag skulle sikta in mig på match och då blir det även match på lördag eftersom jag hursom är "vikt" åt a-laget och måste stå över en match med div3. Vilket känns imo sjukt roligt men samtidigt känslan av att svika.. äsch! Screw that! Jag är supernöjd och imorgon ska jag göra en kanonmatch!

Awsome!

Synd att inte mamma och pappa är hemma, de hade blivit glada som fasen över att äntligen få se mig spela med a-laget igen där de alltid tyckt att jag hör hemma. Vilket jag också har tyckt men jag har.. well.. satt andra saker före/blivit less/skadad så..

Så jag taggar som sagt inför en ev. match! Sjukt egentligen men det kan jag hur lätt som helst göra! Ska fixa fram lite fika nu och sen gå och sova faktiskt. Awsome!

Kommentarer
Postat av: Miika

Wosh! Låter ju super!! :D Jag ska hålla tummarna för att du ska få spela. Och som du kommer spela! Du kommer äga planen! I know it!

2008-11-03 @ 22:19:06
URL: http://michailov.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0