A million candles burning!

Jag kan inte rå för det, men sen jag snubblade på Martin Stenmarks nya låt - A million Candles Burning har jag på något sätt fastnat för den och jag älskar barnkören de har lagt in i låten.



Sen av någon anledning så tänker jag på Jenny och Morfar när jag hör den här låten, inte för att den har något med döden att göra utan jag får bara en känsla. Låten handlar ju om att förändra folks tankar och lära dem att det är bra att byta åsikter och byta ståndpunkter när det är rätt att göra det. Vi ska inte vara fega utan behövs det förändring ska vi inte tveka för imorgon kan det vara för sent.

Today we can change
Tomorrow's too late
From now a conscius mind
Everyone knows
Where we must go
From now a conscious mind

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0