Yran

Ajjemän! Yran igår, förfest hos Anna. Det var typ roligast, förutom att jag träffade Mona och Lena ute på Corona. Tur var väl det, annars hade jag fått vänta ute 1 timme om jag skulle farit hem när Anna och hennes bf drog hem.

Trött som fan är jag i alla fall, och som vanligt biter jag ihop käkarna när jag ska sova om jag lägger mig onykter. Usch usch! Det är drygt!

Jag ska i alla fall dra och hjälpa Lowe att städa ur hans lägenhet nu. Jobbigt, jag vill ju vara ute när dte är så fint väder!

Kommentarer
Postat av: annie

men du hade ju självklart fått hänga med oss om du hade gått ut tidigare, din tok ;)
men det vart lite knasigt ute på krogen... spenderade säkert 45 minuter till att springa omkring och leta efter dig, mona och lena. sen var det faktiskt inte så jätteroligt att dansa, inte som det brukade...
men vi får ta en gång då bara du och jag går ut, då blir det sälkert roligare :D

2008-05-31 @ 20:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0