Yran på intåg och balen igår!

Det är redan 10 grader varmt ute, detta kommer att bli en kanondag! Synd att jag ska sova hela dagen då! Arrhhh! Det verkar bli en sån här dag då man allra helst vill ha Bild hela dagen och sitta och skissa lite naturtjafs i blyters.. mmm!

Ja till helgen blir det den stora festen Brännbollsyran! Det börjar som vanligt som en cup och slutar i fylla, officiella fester hålls både på Corona och nere på staden. Folkfest som heter tusan. Fysikgränd kommer som vanligt att överbefolkas av snorungar som tänder eld på möbler, krossar rutor, busshållsplatser, glasflasor, super och lever satan. 40 poliser brukar vanligtvis räcka, iår har dom exktrainkallat 5o stycken till och en polishelikopter för att hålla pöbeln på mattan... HAHA! Ja vilken cirkus. Det härligaste är endå när man ser folk som spelar brännboll när dom verkligen inte har en jävla aning om vart bollen är. haha! Det är vid sånna här tillfällen som man verkligen ser hur bra idrottsman man blir av att dricka alkohol...! haha

Igår var då balen i Umeå. Jag var inte där men kikade igenom alla (nästan alla) 502 bilder från balen på vk.se. Och så fina en del var, verkligen! Och jag är jätteglad att jag trots allt gick på balen. Den kvällen var inte ovärd, bara lite tråkig. Men kännslan att få göra sig riktigt fin med hår, smink och makeup, och ha en fräsig bil + en jävligt snygg date kommer för evigt att kommas ihåg. Det är verkligen once in a life time experience, om man nu inte gifter sig vilket är föga troligt! Jag ångrar inte att jag bet ihop och gick trots att jag varit sjuk 1,5 vecka innan i magsjuka/stress och gått ner 4 kg till ynka 48kg. Magknip och allt möjligt men jag bet ihop, trots att jag såg ut som ett skelett och den figursydda klänningen slappade kring magen och byst pga min sjukdom. Och bilen som kokade redan innan röda mattan, tur vi hade våra kompisar i bilen framför! Ha! Nej den var inte ovärd!

Jag väntar med spänning på Miikas bilder för dom är kanske en aningen bättre än vk:s fotograf? Men det märker vi nog. Och konstigt värre, nu är jag som piggast när jag ska gå och sova.


Kommentarer
Postat av: Michailov

Nja va inte så säker på det. Dom är bara tagna med mobilkameran så kvalitén är väl kanske inte den bästa. Men ikväll får du väl se!
Blir det nåt för din del på fredag?

2008-05-28 @ 11:58:30
URL: http://michailov.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0