Wow! Vilken kväll det blev!

Fotbollen var underbart rolig! Visst vi förlorade med 6-0 mot Princess garden (jag tror dom hette det) men det var underbart kul! Ryggen gjorde knappt ont alls, däremot lär jag väl ha sjuuuk träningsvärk imorgon när jag vaknar. Jag gjorde som Lowe sa; värmde upp ordentligt, stretchade ryggen och sen var det grönt! Emelie, Maria, Sofia, Malin, några gamm-brudar från Vännäs. Ojojoj! Inte varje dag man får återuppliva gamla minnen från 7manna i Vännäs. Men nu är vi tillbaka där vi började, iofs en massa ume-folk med. askalas vad kul!

Men snacka om att det andra laget var surtanter! Oja, "seriösa" avdankade gamla spelare. Haha! Nästa gång ska vi krossa dom så att det skriker om det! Längtar däremot INTE tills vi ska möta UIK:s avvecklingslag, det blir en mörk historia , hehe. Men träning på onsdag igen, ska ta ledigt lite på onsdagkväll och träna. Det tar ju bara 10 minuter från fabriken till planen så det är chill.

Ahhh! Jag vill spela mera, Hurra! Jag är så glad att jag valde att lira fotboll nu igen. Wosh!

Väl hemma igen fick jag höra att dom har tatt en ny boss i Black Temple, grattis till det säger vi. Men, men, jag bryr mig faktiskt inte så hårt. Får väl lira BT nån gång jag också. Det finns andra saker här i livet. Som till exempel en asbra anime serie: Vampire Knight. Japanska ofc, det som är lite jobbigt med det är att man måste verkligen ha full fokus på texten annars förstår man ingenting. Serien handlar i alla fall om en plats i Japan där människor (Day class) och vampyrer (Night class) som försöker leva och gå tillsammans i en skola. Det finns två Guardians som går vakt om nätterna, Zero och Yuuki, som är main character, och vampyrerna smiter ut från sina lektioner för att hitta oskyldiga offer... Men alla är asgrymma, Yuuki är så tuff! I alla fall, såg alla dom 5 avsnitten som är släppta i Japan, så nu sitter både jag och min bror och väntar på att nästa avsnitt ska bli översatt. Episode 6 gick idag i Japan, så imorrn eller tisdag borde översättningen ha kommit! SPÄNNANDE SOM FAN! wosh! Jag väntar!

Jag älskar vampyrer, dom är så sexiga! Haha! OM jag fick välja skulle jag lätt bli vampyr, dom är  så balla!

Och mina benskydd luktar ännu äckligare nu! Helt sickt! Ska duscha snart, ska bli sweet som fan de. Sussa sött, och jag jobbar eftermiddag i veckan vilket blir lite drygt.

Laters!

Kommentarer
Postat av: Annie

vad kul att det gick bra! ska ta och checka in er någon gång :D om ni behöver lite proffsassistans i båset haha

2008-05-12 @ 17:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0