WOSH!

Mitt första inlägg på min helt nya blogg!
Det är iofs min första blogg någonsin vill jag tillägga men va sjutton, jag kände mig tvingad av några söta flickor. Jag nämner inga namn; Lisen och Anna..

Well, Annas blogg är ju rolig och underhållande, Lisens har jag inte läst men..! Jag har en viss press på mig att hålla en hög standard nu ju.

Kan ju berätta om min absolut bästa dag för säsongen i vinter. Och det var idag! Strålande solsken, över 20+ i solen, underbara snubbar och gummor som åkte i pipen. Ingen snö kvar övrigt men i pipen har vi fortfarande gott om snö. Gotte shapade hela pipen idag, vi hade dessutom finbesök i form av Gustavsson, Sommer och Miskovsky. Annars var vi dom vanliga, och Fredrik var bäst! Jag höll på att dö i pipen idag också, men alra närmast döden var nog Lowe som filmade sjukt nära kanten och höll på att bli påhoppad ex antal ggr.

Annars ikväll så har jag varit med Lisen och Anna ikväll. Vi såg klart "Shes the man" och som vanligt så gömde jag mig bakom kudden hela tiden och vred mig av skratt för att det var så pinsamt. Hoho!

Just nu sitter jag och pvpar med mina favoriter, sjukt kul! Snart dax att sova tror jag.
Laters!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0