Vilken dag!

Oh vilken härlig daaaag!
Helg nu äntligen, jag skolkade 1 timme till och med. Där jag jobbade idag skulle vi tömma ut, dvs inte arbeta alls, från kl 10.00. Så jag har softat och städat lite skit. Sen skolkade jag som sagt. Min fader han just få tag i mig innan jag stack från jobbet och bad mig köpa torvblock för han och mamma hade använt allihopa redan. Suuuck! Så dte var bara in på Lantmanna och fixa de och sen körde jag hem i solen. Underbart väder, och jag ser tydligen ut som en filmstjärna i min röda bil?! Haha, inte ofta man får höra den ;)

Ska ut och joina min bror på soffan, han ligger och snarkar på altaten. Jag överväger att välja bodegan ooch ta med mig filten och sova lite. Har väl blivit lite väl få timmar den här veckan och jag måste ju vara fresch till Indiana Jonas ikväll va!


Kommentarer
Postat av: annie

jag vet inte... jag är dum!

2008-05-23 @ 18:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0