Urstädat!

Sådär ja!

Nu är Lowes lägenhet urstädad och snygg (så gott som det går) och det var jobbigt vill jag lova. Torkat, damsugat, torkat, damsugat, dammvippat, u name it! Allt!

Hans nya lya är 1000ggr finare och fräshare och det är riktigt grymt vill jag lova. Plus att han inte kommer att ha en skräpig inneboende som snyltar och förstör allt. Men dom är ju bästa polare men endå. Tur han har flytta hem igen! Phew, fast egentligen borde han ha varit med och städat skiten!

Och det var synd att inte Miika var med igår, hörde också att Robert var på Corona igår men han såg jag aldrig till. Gömde sig säkert! Hehe! Träffade också några snubbar från jobbet, det var kul.


Aja, en pastagratäng med snäckor väntar. Mumma! Och min mor är fortfarande sur, vi får se vad som händer. Jag hoppas att pappa står på sig i alla fall. Han har rätt.

Och inte behöver jag hämta bror heller, Lisa skulle visst vara nykter och köra. Riktigt skönt faktiskt. Men han lämnade mig att fylla på pellets, råååwr!

Kommentarer
Postat av: Michailov

Saknade du moi!?

2008-05-31 @ 20:50:49
URL: http://michailov.blogg.se
Postat av: Michailov

Här var det allt dött måste jag säga! Ligger du bara å sover eller??

2008-06-02 @ 20:32:50
URL: http://michailov.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0