uppdrag väst!

Fråga mig inte varför jag sitter och skriver så här pass tiidigt på morgonen, egentligen borde jag ha dött i min säng för flera minuter sedan. Men i all hast igår när jag var sen (som vanligt) till jobbet så glömde jag att stänga av burken. Vilket straffar sig nu för jag kunde inte låta bli att tvärt titta igenom forumet och surfa lite smått.

Jag har dessutom fått klartecken om resan till väst nästa vinter, grabbarna låter mig följa med. Hoppas Fredrik också bestämmer sig för att åka!! Jag vet inte hur jag ska göra, för det skulle vara sjukt kul och bara åka skidor/snowboard i 3 månader men frågan är om jag skulle palla med det? Jag vet, man kan inte jämföra åkning i en av världens bästa anläggningar med Vännäsbacken men..! Men!

Breckenridge, Denver, Colorado, in the States lixom. Grym parkåkning, puderåkning, halfpipes, pister och garanterat 4 meter snö! Det låter underbart, verkligen, och jag måste bestämma mig ganska snabbt. Minst 6 månader innan måste jag söka tjänstledigt. 30.000ish beräknas resan att gå på, men det braiga är att jag skulle kunna resa redan imorgon om jag ville! För jag är en snål jävel som sprara som en hamster. Och jag skojar inte! Och kanske ska man passa på att köpa sig en fin labtop när man är där? Får väl ta med mig WoW ifall jag får abstinens. haha! Men som sagt, jag är bara i funderingsstadiet än så..

http://breckenridge.snow.com/winterhome.asp

Och på onsdag börjar fotbollsträningarna, jag ska lira i Korpen i år. 7manna, girls och en hel del gamla godingar från 87-laget! Så roligt det ska bli! Men jag har absolut ingen kondis, what so ever, så det blir spännande. Match snart också, helt galet!

Nej nu måste jag sova faktiskt, jag var så trött inatt att jag var tvungen att sova på mina båda raster. Helt sjukt! Somnade nästan gåendes där ett tag hehe.

Sussa sött! Eller jag menar, ha en bra dag på jobbet/skolan idag medans JAG får sussa sött!



image3
Bakom kungsliften uppe i Hemavan när jag var där med flickorna! Memories!

Kommentarer
Postat av: Lowe

Yes ! Fett
skulle det va omdu haka på... Men du får ju se det mer än bara en resa utan också en ren och kär upplevelse!

2008-05-05 @ 23:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0