Tystnaden lägger sig...

Över Volvo Lastvagnar i Umeå. Vi har för ett bra tag sedan gjort klar våran del av arbetet så nu har robotarna äntligen tystnat och vi har slutat svetsa. Det är bara presshallen som pressar stora plåtar och gör dova duns, annars är det så tyst det kan vara. Sjukt nice, så borde det alltid va! haha! Idag var också första dagen/natten som jag inte har frusit, och det var senast i sommras. I och med ombyggnationen på fabriken har vi haft det dragit, kallt och jävligt eftsrom nya väggar har byggts, tak höjst osv. Idag var det en härlig blandning av varm luft från "pelarna" och kylig luft från bygget. Men jag har inte slutat med långkalsonger än! 

Och kallt är det ute också, -1 i Umeå, bbrrr! Jag som lämnade jackan hemma, vad tänkte jag med?! Nu är det bara 30 minuter kvar innan vi äntligen får stämpla ut så det är bäst man kilar iväg til duschen.


Have a nice day!

Kommentarer
Postat av: Andy

Ush...fy fasen för att jobba i en lokal med kallt drag...brrrr!!
Kan bara säga en sak till volvo, Aabuuuuuuuu!

2008-05-06 @ 17:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0