Toppat!

Igår nådde jag min topp på antal sidvisningar, jag kommer förmodligen aldrig att nå upp till samma igen. 422 sidvisningar, grejen är att det är endast 7 unika läsare vilket gör att Lisen, Miika och jag kollade på sidan som galningar igår. Helt sjukt; redigera, titta, redigera, titta.


Idag ska jag försöka se om jag får tid med 3v3, brinner i knutarna som vanligt. Och ska spela spel med Lowe ikväll när han kommer hem.

Dom har dessutom börjat skala av vägen in till Umeå nu. Drygt det kommer att bli att köra till jobbet när dom håller på med vägarbeten hela sommarn och hösten..! Hoppas det blir bra gjort den här gången. Aja, ska duka, laters!

Kommentarer
Postat av: lisen the king

what!! :O 422 sidvisningar?!!!?? hur är det ens möjligt.. jag som tyckte jag hade mycket när jag hade över 40! ahahahaha

2008-05-19 @ 18:08:55
Postat av: Michailov

Hah! Som om det skulle va nåt å skryta över!? Själv hade jag 455 sidvisningar den 18:e

2008-05-19 @ 18:22:25
URL: http://michailov.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0