Sur som fan!

Ja, ibland undrar man vad morsan tänker med. Patrik har failat matte D och mamma frågade varför: Jag orkade inte. Nehe tänker man då, han har inte gjort nått i skolan alls på ett halvår klart man blir sur. Och den har vi tjatat att han ska fixa projektarbetet också, han har haft en månad på sig att fixa upp sitt IG till ett G. Och nu i sista minuten gör han det. Mamma är grymt orolig, det färstår jag. Men att hon ska ta ut det över Sofie och pappa (jag var tack och lov inte hemma annars hade jag väl fått mitt också) och grejen är att hon hackar på pappa hela tiden. Alltid är dte nått fel hon hittar så idag brann det bara för pappa och han bad henne dra åt h-vetet. Då hotar hon om skilsmässa och drar iväg med bilen. Vafan, dramaqueen, ingen bryr sig endå.

Grejen är att så har det varit i 1 år, så fort minsta lilla motgång om någor dras ALLT in, oavsett om det har med saken att göra eller inte. Så man är rätt så uppgiven och tar det med ro helt enkelt. Mamma sa för nått år sen: Blir jag som mormor måste ni säga till. Hon håller på att förvandlas till mormor men ingen vågar säga nått för då blir det väl ett jävla liv!



Och intresset är så lågt att lira Lady Vashj att det är sjukt! O.o Klarar man inte av att lära sig 3 faser hur ska man då klara av 5?!


Såg förövrigt Gossip girl igår på kanal 5 klockan 8a. Och det var ju erhhmm, en höjdar det också! Snygga tjejer och snygga killar, rika som svin, och debutantbalen var på tapeten igår då. Snygga klänningar må jag säga, och vilken elak och manuplativ  mormor! (återigen, det är aldrig farmödrar som är onda, bara Roberts)


Arhh! SKa dra ut och softa lite i solen innan det är tid för raid.


Kommentarer
Postat av: annie

jo klart som fasen att jag ska ut :D
men om grillningen är hos mona, dvs på umedalen, känns det mest bökigt att ta sig dit! hmm, jag har faktiskt inte heller någon aning... men dom skulle ju ut någonstans iaf, vi skulle ju kunna möta upp dom. joxigt det där! annars kan vi säkert hänga på någon i stan, typ sofia eller kanske david?! maria maybe?! det löser sig alltid bara man vet att man ska ut :)

2008-05-28 @ 18:52:43
Postat av: Michailov

Ojdå! Det går visst hett till på Hovslagargatan!!

2008-05-28 @ 19:50:07
URL: http://michailov.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0