Småseg..

Det blir man alltid första dagen efter första natten. Det slår i princip aldrig fel!

Lirade mina 3v3 matcher idag också, vi vann 7/10 vilket är grymt nice. Spelade med min bror och hans precious Nehebkabu, ms warrior, och en disc prälle, båda från Illuminators. I vanliga fall lirar jag med Trinxie, en lock, och det är väl den sämsta setupen man kan ha. Men göttans att spela med ett pro; min bror! Ratingen steg!

Ska hänga med Lowe ikväll, en stund i alla fall, har lite andra saker att ta hand om också.

Cheers!

Kommentarer
Postat av: Andy

Tror nog att de va du som boostade din bror och den andra snubben ;) Du har ju ägt alla i pvp när jag varit med!

2008-05-05 @ 20:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0