Smärta

aj aj a! Fattar inte hur jag fortfarande kan ha ont i ryggen? Det var ju värst  runt julen, jag trodde det hade gått över?! 1 träning och sen är jag körd, fyfaaaaaan!

Och jag har tänkt, och kommit fram till; Blir det BT på söndag hoppar jag över matchen eftersom jag jobbar e.m nästa vecka och inte kan raida nått då. Blir det å andra sidan MH på söndag skiter jag i raiden och lirar fotboll istället.. Måste bara få dom andra officerarna att bestäma vad vi ska hitta på på söndag så jag vet..! Peror väl lite på hur det går i BT ikväll, tar vi andra bossen är vi förhoppningsvis sugna på 3e på söndag! ahhh

rast nu, ska chillaxa i bastun! ZzzZzZZZzzZz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0