Skogen

Växer vilt på mina ben såg jag nu i duschen. Geez, dags att ta fram macheten och hugga ner allt det lurviga...! :o

Plockade ögpnbrynen inatt också, hehe! Vi har perfekt ljus i omklädningsrummet, tro det eller ej. Jag är tbh ett skabbtroll utan dess like.



Äntligen ska dom bygga om E12an, det blir smått drygt att pendla till jobbet men nu kanske man slipper slå i bilen för att spåren i vägen är 5cm djupa?! Det är bara att bita ihop och hoppas att vägen håller längre än 2år den här gången och att bygget går fort och smärtfritt.

Kommentarer
Postat av: Andy

Hahaa....du skulle bara veta vad jag sitter o skrattar inombords på jobbet åt alla dina tokroliga inlägg! =) Aaabuuuuuu :)

2008-05-07 @ 11:50:15
Postat av: lisen the king

haha. skogen

2008-05-07 @ 19:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0