Skogen skövlad, skorna knutna och ryggen krokig!

Så kan jag sammanfatta kvällen.

Det började ju med att, jag som vanligt var sen, jag skulle gå upp på vinden och hämta fotbollsskorna. Hade ingen aning om vars dom var men både gräs-och grusskorna låg tillsammans med benskydden i en påse. Hur bra som helst, ibalnd är det sjukt vilken koll vi har i vår familj! haha. Däremot var doften inte att leka med vill jag lova, jag viftade med benskydden framför Lowes ansikte och han höll på att svimma! 2-3års gamal svett, mumma!

Bilen var snustorr, och naturligtvis så hade jag glömt kortet hemma så jag var tvungen att vända. Och jag blev ännu mera sen, otroligt! Jag är alltid sen, fast hinner alltid i tid då jag brassar på rätt friskt med min lilla röda bil! Vi var 9 flickor på träningen idag, planen var dubbelbokad så vi teamade upp med ett annat gäng killar (gubbar) och spelade match! Match första gången vi lirade fotboll ihop! Haha och vissa av oss har ju inte spelat på hur många år som helst! Haha vilken cirkus! Men det var riktigt kul, mera! Jag/vi lär ju få träningsvärk imorrn iaf, och ryggen min är inte bra för 5öre =/ Jag längtar tills vi får lira på gräs! Mina grässkor är dom bästa som finns!


Jag har nästan sånna här! Askalas vad bra dom är! =)



Efter träningen tog jag en lång dusch, skogen är numera skövlad! Hör ni det?! Skövlad!

Raiden går tydligen dåligt också, lika bra att jag var slacker och lirade fotboll! Jag ska ju raida imorgon, kanon! Vi hoppas på förbättring då! :D oja! Ska fika en smula nu, jag är hungrig som attan. Sista natten inatt, vi går minustid den här veckan och jobbar mao bara 4 nätter! Underbart! :D

På lördag kommer Miika och ska visa upp "sin" nya bil, en Saab 9-3 TTiD (en diesel med dubbla turbo på 180 hästar!), fräsig! Han ska bju på en åktur!

WWRROOOOMMMM!

Kommentarer
Postat av: Andy

Hahaa...känner nästan doften från äckliga benskydd genom att bara tänka på dom! *urk* hoppas jag verkligen har slängt mina iaf ;)
Yeaah...skövla skogen är en bra "upphottning" av sig själv! =)
Mjoo småluvarna verkade ha lite problems utan dig och mig i BT...hoppade ju in och styrde upp de hela för att vi skulle få loota lite feta epix, hoppas dom blev glada o belåtna för min lilla insats :)
Imorgon tycker jag vi äger stället och de andra i raiden ;)Cya!

2008-05-07 @ 23:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0