Shit!

Jag är en slacker och håller inte vad jag sa: blogga som attan. igår skrev jag knappt nått alls. Jag hade fullt upp med människor som ville berätta massa skit osv. Jobbigt!

Iaf, det blev inge spelkväll med Lowe, vi ska göra det idag istället. Jag hade huvudvär och elände. Och jag sa att jag inte skulle spela dator heller, men vad gör jag? Jo jag får tag i en jättebra grupp till ZA, du känner dom Andy. Jag har nog blivit adopterad av Nässjö-gänget! Känns riktigt kul faktiskt. Fick fyra nya items, healing shoulders, healing chest(?) kanske, enhanchemnet huvud och.. nått mera. Byxor? Har itne full koll eftersom jag var lite mossig. Så jag agerade loothora, vilken Beef gjorde i söndags då han fick alla item från varje boss. jag tog det lite lugnare.. hehe! Jag kämpade också som en galning för att nabba mig så lite som möjligt, vilket jag aldrig gjorde faktiskt. Och jag tankade bara en, EN, gång, och då säger dom: HAHA! jag har väntat på det där.. suck! Ibland är dom elaka! Helt sjukt att jag komemr ihåg allt efter ednast en runda tidigare och det var för flera månader sen! Yey!

Och det resulterade i att jag är sjukt trött idag, blev väl sisådär 4,5 timme sömn inatt och 5 timmar igår. Somnade på en stol idag med huvudet lutat mot väggen, jag är bra på att sova ja, men hehe, äsch! Det var värt det! Blir mer av sånt innan dagen är över!

Nej, back to work i guess!

p.s jag reseverar mig för stavfel och liknande, orkar inte kolla igenom allt, noga.. erhmm.. Abbuuu! d.s
p.p.s Man får inte döpa sin unge till Pripps, galet va?! d.d.s

Kommentarer
Postat av: Andy

Hahaa! :) Hoppas "Nässjö gänget" tar väl hand om dig i ZA nu så du får loota massa epixx =)

2008-05-20 @ 12:26:11
Postat av: Benson

Pripps är ett efternamn :P

2008-05-20 @ 15:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0