Rumpsvett!

Ah det är så äckligt, hahhaha! Jag och syrran var och solade nyss, det är skönt som tusan. Om man skulle slippa lukten och den hemska rump/svank-svetten som bildas, hahahhaa!

Musiken var från Rix fm och tjejen som tävlade i Rim fm intro var askass!

Trallaaaa! Och vilket väder vi har idag.

Jag fick mitt bakslag idag klockan 12 när jag vaknade och kunde inte andas och hjärnan gjorde ont som satiken. Det var bara att pallra sig upp, ta en huvudvärkstablett och sen försöka sova igen- Och det gick, sov till 15.00! Geez vad länge O.o


Och nu har jag fått min andra inbjudan till yran (omg, what is this) av Mona, grillning typ. Ojojj oj! Av månade av ingenting och nu blir man inbjuden av två st på samma dag.. loools!

Kommentarer
Postat av: Michailov

Jasså du har också fått den inbjudan!?

2008-05-27 @ 21:15:34
URL: http://michailov.blogg.se
Postat av: annie

men vi kan ju vara på yran på dagen/kvällen och sen dra till mona? eller bara stanna inne i stan och vänta att dom ska komma in! me wants you to come!

2008-05-28 @ 15:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0