Ro(d)ger that!

Bah! Natten är otroligt seg då vi blev klara strax efter 04.00. Så nu sitter vi och väntar på att klockan skall slå 0600 och man får stämpla ut och köra hem i min filmstjärnebil!

Jag har inte vänt om dygnet sen min senaste nattvecka för tre veckor sedan. Och det är inte lite sjukt, för efter nattveckan har jag både haft en eftermiddagsvecka och en förmiddagsvecka så jag borde rimligtvis ha vänt tillbaka dygnet. Men icket utan jag behövde bara 2 timmars sömn ikväll innan jobbet så är jag perfekt superpigg. Förra vecken med förmiddag så var jag vaken sent trots att jag höll på att dö på morgonen. Därav kommer felet. Men jag lider inte nämnvärt av det nu, perfekt pigg på nattveckor är inte helt fel!

Amasing shit. Idag ska jag dessutom hjälpa Lowe att packa ner lite skit inför hans flytt. Blir kanon det! Ska också hinna med ex antal snack (som vanligt) med folk i gillet.

Ah, jag ska gå en sväng och se om det rör sig nått där ute... ett spöke eller två kanske man får se..!

Hajhaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0